Իմ Հայրենագիտական ամառը

Այս տարի ես իմ ամառը անցկացրել եմ Հայաստանում, այցելելով տարբեր մարզեր՝ Գեղարքունիքի մարզ, Կոտաքյի մարզ, Սյունիքի մարզ, Արարատի մարզ։

Հանդիպել եմ՝

Գեղարքունիքի մարզում- Սևանա լիճ, Հրազդան գետ,Գեղամա լեռնաշղթա, Զանգու գետ։

Սյունիքի մարզ- Տաթևի վանական համալիր, Արփա գետ, Սատանի կամուրջը Որոտանի վրա, Հալիձոր:

Կոտայքի մարզ- Գառնիի Տաճար, Գեղարդ Վանական համալիր, Ազատանի ջրամբար, Ազատ գետ։

Ազգային ուտելիքներից փորձել եմ՝ խորոված՝ որն ամենաշատն եմ սիրում, փորձել եմ նաև առաջին անգամ այս տարի մածնաբրդոշ և շատ սիրել, տարբեր մարզերի գաթաներ, քաղցր շարաններ նռան օշարակով, գառի խաշլամա։

Առաջին նկարում իմ նոր ընկեր Արամի հետ եմ։

Այստեղ Կասկադում եմ։ Ոտքով բարձրացել եմ ամենավերևը, որտեղից ամբողջ Երևանը երևում էր։

Գեղարքունրքի մարզում եմ գյուղ Ծակքարում միայնակ եմ վարում ձի։

Սա Սևան Երևան Մայրուղու Արծիվն է։

Ուժերս փորձում եմ թենիսում։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *